Lekce 

Ashtanga Half Primary

První série Ashtanga jógy spojená s vinyasou. Začínáme pozdravy Slunce A a B. Důležitým prvkem praxe je tristasana tzn.dech ujjayi, směr pohledu-drishti a bandhy-energetické zámky v našem těle.
Projdeme si v sanskrtu všechny stojné, pozice v sedě s vinyasami mezi nimi (proskoky či přechody mezi pozicemi), což je dynamickým prvkem ashtanga jógy a udržuje tělo v neustále tepové frekvencí, budujeme skrz vinyasu nezbytnou sílu a vydrž.
Projdeme si ke konci závěrečné pozice od mostů až po tři poslední pozice v sedě a shavasanu. Hodina je udržována v rytmu a zvyšuje svou dynamikou výdrž a kondici, zbavuje tělo přebytečného tuku a otevírá kyčle a posiluje oslabené svaly v těle. Je třeba disciplínu, pozitivní přístup a vše přijde samo.
Hodina je vhodná pro studenty, kteří už znají alespoň pozdravy slunce A a B a jsou obeznámeni se základy systému ashtanga jógy. Pozice přicházíme společně takže sled pozice a pozice jako takové se naučíte postupně časem a vybrušujete je.

Strong Ashtanga Full Primary

Jedná se o celou první sérii Ashtanga jógy s tradiční vinyasou a pozicemi za sebou jdoucími tak, jak je první série vedená, tudíž nevynecháváme pozice, popřípadě se provádí modifikace pozic.
Začíná se s pozdravy Slunce A a B, dech ujjayi je nedílnou součástí praxe spolu se směrem pohledu drishti a bandhami. Projdeme si v sanskrtu všechny pozice ve stoji a v sedě a i následující pozice na otevření kyčlí (jako kurmasana, Supta kurmasana, badhakonasana, urdhva mukha paschimottanasana a mnohem víc). Série především slouží jako pomocný prvek pro narovnání našeho těla, posílení svalů a i koncentrace a protažení našeho těla tak, abychom byli v kondici a zdrávi. Postupem času pokud zvládneme precizně první sérii se přistupuje k dalším pozicím v druhé sérii které se nám postupem času otevírají, takže první série je dobrý stavební kamen pro prohloubení vaši praxe.
Tyto pozice mohou být velmi náročné spolu s dynamikou vinyas mezi pozicemi, proto lekce není vhodná pro začátečníky, ale je otevřená pro zájemce o jogu kteří se chtějí naučit systém ashtanga jógy, chtějí se naučit nové pozice, už jsou obeznámeni s pozdravy slunce a alespoň stojnými pozicemi a již ví, co systém ashtanga jógy obnáší.
Často se stává, že v průběhu série ztratíme soustředěnost na dech a směry pohledu (drishti), vedená hodina a ashtanga joga systém a její rytmus vám pomůže udržet soustreděnost na svém místě a docílíte silného a pevného těla i ducha.

Ashtanga Vinyasa

První série Ashtanga jógy spojená s vinyasou tzn. pozdrav Slunce A a B, dech ujjayi, směr pohledu drishti a bandhy. Projdeme si v sanskrtu všechny stojné, závěrečné pozice  a tři poslední pozice v sedě. Hodina je udržována v rytmu a zvyšuje svou dynamikou výdrž a kondici Vašeho těla. Je třeba disciplínu, pozitivní přístup a vše přijde samo.

Dynamická vinyasa

Sekvence sestavená tak, aby se Vaše páteř otáčela do všech možných i nemožných směrů. V poměrně rychlém tempu, ve společnosti krůpějí potu, tak nabouráte svoje limity. Nádech, výdech ... 

Hatha flow

Hledáte klidnějsí styl jógy, kde budete mít šanci procítit každou pozici? Hatha jóga se vyznačuje delšími výdržemi v pozicích, které tělu pomáhají postupně nabrat sílu a flexibilitu zároveň. Celá praxe bude jemně plynout od přípravných pozic, přes pozdravy slunce a velmi jemné vinyasy až na zem, kde se ukotvíte a připravíte tělo na zaslouženou závěrečnou relaxaci.

Jóga od začátku

Lekce zaměřená na pochopení základních principů praxe jógy, při které se dozví nové i pokročilejší jogíni. Tempo je pomalejší a klade se důraz na správné provedení ásány. Vhodné pro všechny, kteří s jógou začínají a chtějí své tělo nastavovat správně i pro ty, kteří chtějí svou praxi zdokonalit.

Joyful flow

Joyful Flow is a class where we can gain strength and flexibility in a joyful way. Natural movements are added to traditional yoga poses. We draw our attention to our breathing and we synchronise our moves with our breathing. We draw our attention to our body to get a feedback where and how our body wants to move. We add mindfulness to each movement by listening to ourselves, by being present in our body. We will also practice pranayama (breathing exercises) and yoga therapy for the back and hips. The idea for this class is to feel spaciousness in the body and rest in mind.

Ranní rituál

Ranní rituál je lekcí dynamické vinjásy. Jsou to jednotlivé ásany plynoucí v rytmu dechu a nastartují celý organismus. Zlepšíte si pružnost kloubů, narovnáte záda a držení těla, uvolníte myšlenky a rozproudíte ve svém těle energii potřebnou pro fungování po celý den. Ranní rituál je účinný způsob, jak si nastavit tělo i duši na den, do kterého jste se právě probudili.

Ranní vinyasa

Co může být lepší než ranní jógová praxe? Nalézt hned ráno svůj dech, soustředění, ukotvit ho v pohybu z asány
do asány a následně plně probuzení kráčet svým dnem. Jako každá vinyasa i tato v sobě bude ukrývat kromě precizního provedení, smysluplné návaznosti asán a uvolnění také kreativitu a hravost. Přibalte si úsměv a ranní vinyasa může začít.

Soul flow

 Soul flow je pomalejší lekcí vinjásového typu s duchovním přesahem vycházejícím z tradičního přístupu Hatha jógy. Je středně fyzicky náročná, s prvky pránajámy, koncentrace a meditace, s nabízenými modifikacemi pro různé úrovně bytí a vnímání. Objevte v sobě opravdovost a dovolte si být autentičtí. Na nic jiného v tomto životě není čas!

"Neboť až tam v tichu za myšlenkami může dojít k propojení všech našich pěti těl, jež cílem jógy jest. A člověku, který se setká se svou duší a tělem blaženosti, se mění život."

Strong vinyasa 

Dynamic sequence created to heal your spine and rotate in all ways. Pushing the limits accompanish drops of sweat.

Dynamická sekvence vytvořená k léčbě páteře a jejímu protažení ve všech směrech. Překonávání limitů spojených s padajícími krůpějemi potu.

Dynamic Flow in ENG

Join us for dynamic and joyful vinyasa . We will gain strength and flexibility in a joyful way. We will synchronise our moves with the breathing. We will stretch mindfully and with care. We will have fun in reversed and balancing poses. We will practice pranayama (breathing exercises). We will try a lot from what yoga offers and find out what suits us today. And we will smile :)

Sobotní dynamická Vinyasa

Vinyasa jóga je dynamické plynutí v pozicích na vlně dechu. V průběhu se rytmus proměňuje, praxe ásan se zpomaluje a zrychluje, v některých pozicích se zůstává déle, což je záhy prostřídáno dynamičtější sestavou. Nejrychlejší dynamika, která se vám může stát, je jen ta, kterou vám dovolí váš dech. Tělo se zpevní a získá pružnost, mysl se uvolní a tělo se pročistí. 

Jin jóga

Většina z vás je zasvěcena do světa jógy "Jangové", ať už je to například Hatha, Vinyasa nebo Ashtanga jóga. Všechny tyto styly se zaměřují na pohyb, na zapojení našeho svalstva, s cílem rozproudit nám krev v těle. Jin jóga je ale opak - pomalá, jemná a něžná praxe, takové pohlazení sami sebe. V pozicích zůstáváme déle, až několik minut, v klidu a tichosti, se svaly uvolněnými. Nikam nespěcháme a pozorujeme postupné uvolnění a otevření těla i mysli. Uvolněním svalů umožňujeme aby jednotlivé pozice působili na hlubší vrstvy našeho těla. V těchto hlubších vrstvách se obvykle ukládají naše nezpracované, každodenní stresy, emoce a vnitřní konflikty. Mírným a déle trvajícím tlakem jednotlivých Jinových pozic podporujeme jejich uvolnění na povrch, a tím přispíváme k odpourávání napětí v našem těle a k celkové vnitřní pohodě. Pro maximální uvolnění svalů používáme pomůcky (bolstery, bloky a deky). Vhodné pro všechny věkové skupiny a úrovně. Doporučujeme s sebou teplé oblečení.

Yoga Therapy ENG/CZ

During our class, you will do breathing exercises and practice how to explore and find your inner peace and resilience by overcoming physical blockages and pain vectors. After the class, you will feel spaciousness and freedom in your mind and the body. This yoga lesson is focused on rehabilitation.
We will practice classical asanas and natural movements to create space and calm in the body. We will learn how to nourish our internal organs with yoga practice. For example, we will find out how the diaphragm moves and what we can do to make our breathing free and easy. We will relax our shoulders and neck and engage our core to protect the lower back.... and we explore many more ways to take care of our bodies and turn our minds inward to feel serene and at peace with ourselves.

And of course we will smile

The class is suitable for any level and is conducted in English with CZ and RU translations as needed.